Phu qouc

Hej hopp!

Äntligen framme i phu qouc och sol och bad, härligt!!
Idag började vi dagen på den flytande marknaden men den var bara för grossister! Kul o se! Längst fram på varje båt hänger en bambupåle och på den hänger man de man säljer så de som ska köpa ska ha lätt att hitta!

Sen har vi åkt buss i tre timmar. Först körde chauffören hur lugnt som helst sen insåg han att de gått för långsamt och vi skulle med en färja så då gasade han så de var rena vansinnesfärden! Tur vi kom fram! Sen var de färja i 2.5 h men sen äntligen var vi framme! Och vi bor verkligen bra! En bungalow precis vid stranden. Vi var ju såklart tvungna att ta oss ett dopp! Underbart! Sen åt vi på en restaurang där de sjöng och aldrig har väl linnea suttit så still och hon och jag var uppe och dansade ett par gånger! Vi lär ju hamna där fler kvällar!

Idag kör vi familjens bästa då vi är helt eniga! Att vi kom fram och kunde bada i havet och leka i sanden!!

Kram på er

Det här inlägget postades i Thailand. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Phu qouc

1. Magda skriver:

Wow så underbart!!! Ser såååå härligt ut! Njut njut njut!👍❤️💙💜💚

2. lasse skriver:

Hej på ser phu quoc är fantastiskt fint. Nog sen finaste solnedgång som vi sett. Njut av bra o billig massage

3. lidia skriver:

Vad fint ni har det. Ni kommer säkert att trivas och sen kommer ni att sakna Phu quorn. Det gör 🙋 jag.Massage på stranden!!! Det var fint. Kram på er

4. Vera skriver:

Nu har jag läst hela bloggen! Wow, vilken resa igen! Ni verkar ha det underbart 🙂 Sköt om er! Kram Vera